نماد سایت اتاق خبر شبکه گستر

گزارش تصویری از حضور شبکه گستر در الکامپ

الکامپ 23

با آغاز بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) مفتخر هستیم که مشتریان ما با چهره‌های خندان و تشویق‌های گرم خود به غرفه شرکت مهندسی شبکه گستر صفا و صمیمیت آورده‌اند.

خوشحالیم که یکبار دیگر توانسته‌ایم خدمات و محصولات جدید شبکه گستر را به علاقمندان و بازدیدکنندگان مشتاق معرفی و ارائه کنیم.

همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود در طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، علاوه بر معرفی نسل جدید راهکارهای امنیت نقاط پایانی McAfee و محصولات سازمانی Bitdefender، سری کامل محصولات فایروال و تجهیزات جانبی Sophos  نیز با شرایط ویژه عرضه شده است.

در الکامپ امسال از “خدمات اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی” شرکت مهندسی شبکه گستر نیز در قالب دو بسته اختصاصی برای سازمان‌های بزرگ و سازمان‌های متوسط رونمایی شده است.

این خدمات به نحوی طراحی شده‌اند که پاسخگوی نیاز شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جهت افزایش آگاهی کاربران در مقابله با تهدیدات سایبری باشند.

همچنین در غرفه شرکت مهندسی شبکه گستر هر روز در 20 نوبت کارگاه‌های زیر برگزار می‌گردد که طی دو روز گذشته مورد استقبال چشمگیر علاقمندان قرار گرفتند.

مشتاقانه در انتظار دیدار همه مشتریان گرامی، شرکت‌های همکار، نمایندگان استانی و مدیران و کارشناسان امنیت شبکه در غرفه شرکت مهندسی شبکه گستر در سالن شماره 40، طبقه A در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران هستیم.

خروج از نسخه موبایل