McAfee Enterprise؛ فینالیست CRN

McAfee Enterprise ،CRN را به عنوان فینالیست دریافت جایزه CRN Tech Innovator Award در سال 2021 انتخاب کرده است.

در ماه مارس (شرکت مک‌آفی .McAfee, LLC) خدمات و محصولات سازمانی خود را به مبلغ ۴ میلیارد دلار به Symphony Technology Group – به اختصار STG – واگذار کرد که منجر به ظهور شرکت جدید McAfee Enterprise شد. در ماه ژوئیه نیز، شرکت فایرآی (.FireEye, Inc) از فروش محصولات این شرکت به STG به قیمت ۱.۲ میلیارد دلار خبر داد. در اکتبر 2021 با ادغام محصولات McAfee Enterprise و FireEye و تشکیل شرکتی با بیش از ۵ هزار کارمند شاهد آغاز فصلی جدید در دنیای امنیت سایبری بودیم.

راهکارهای شرکت McAfee Enterprise موسوم به “از دستگاه تا ابر” (Device-to-Cloud) و ترکیب آنها با محصولات قدرتمند و اختصاصی FireEye  فرصتی طلایی برای مقابله با نفوذگران و مهاجمانی است که چند سال اخیر همواره از ارائه‌دهندگان راهکارهای امنیتی یک قدم جلوتر بوده‌اند. این شرکت جدید فناوری نوآورانه، هوشمندی و اتوماسیون را برای کمک به حل پیچیده‌ترین مشکلات امنیت سایبری برای مشتریان خود ترکیب می‌کند. اطلاعات بیشتر در این خصوص در ادغام McAfee Enterprise و FireEye؛ آغاز فصلی جدید در دنیای امنیت سایبری قابل مطالعه است.

McAfee Enterprise جایزه CRN Tech Innovator Award را به دنبال دریافت جوایزی دیگری همچون CyberSecurity Breakthrough Awards ،Stratus Awards و Expert Insights “Best of” Fall Awards  دریافت کرده است.

جوایز سالانه CRN Tech Innovator Award به ارائه‌دهندگان فناوری که به فعال‌سازی و توانمندسازی کاربران نهایی به صورت مداوم متعهد هستند و در عین حال با ارائه پیشرفته‌ترین محصولات و خدمات هدفمند به عرضه‌کنندگان محصولات فناوری،‌ آن‌ها را در رشد مستمر کسب‌وکار کمک می‌کنند، اعطاء می‌شود.

این جایزه سالانه، شرکت‌های عرضه‌کننده نوآور را در حوزه فناوری اطلاعات (IT) در 47 دسته مختلف تکنولوژی، در حوزه‌های کلیدی از بستر ابری تا ذخیره‌سازی، شبکه و امنیت به نمایش می‌گذارد. برای تعیین برندگان، گروهی از داوران CRN صدها محصول از ارائه‌دهندگان مذکور را با استفاده از معیارهای متعددی همچون قابلیت‌های کلیدی، منحصربه‌فرد بودن، نوآوری در فناوری ارائه شده و توانایی پاسخگویی به نیازهای مشتری و شرکای آنان بررسی می‌کنند.

سازمان‌ها در هر مقیاس و وسعتی که باشند به یک معماری ساده نیاز دارند. آن‌ها به معماری نیاز دارند‌ که آنها را قادر سازد تا با هزینه و پیچیدگی محصولات مختلف نقاط پایانی با موفقیت روبرو شوند و از امکانات محصولات حفاظتی ارائه شده مبتنی بر ابر بدون سرمایه‌گذاری عمده در ابزارهای موجود یا نیروهای توسعه‌دهنده بهره‌‌مند شوند.

بنا بر اظهارات رئیس Global Sales شرکت McAfee Enterprise، برنامه‌های کاربردی ارائه‌شده در بستر ابری و حفاظت از نقاط پایانی برای محافظت از شرکت‌ها، کسب‌وکارهای تجاری و بخش عمومی در سطح جهانی بسیار مهم هستند. وی در ادامه عنوان نموده که شرکای آنان بخش کلیدی از کسب‌و‌کار آن‌ها بوده و برای آن‌ها این امکان را فراهم می‌کنند که به ارائه بهترین محصولات امنیتی برای کاربران نهایی خود ادامه دهند.

جوایز Tech Innovator Awards CRN که در ماه دسامبر ارائه می‌شود، به صورت آنلاین در crn.com/techinnovators قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *