“اتاق اخبار” شبکه گستر بر روی دستگاه‌های همراه

“اتاق اخبار”، سایت اطلاع رسانی شرکت مهندسی شبکه گستر، اکنون بر روی دستگاه‌های همراه Android و iOS قابل دسترسی و مطالعه است. برنامه App “اتاق اخبار” که توسط این شرکت طراحی و تهیه شده است را می توان از فروشگاه های برنامک شرکت های Google و Apple دریافت و نصب کرد.

به دنبال تلاش چندین ماهه همکاران گروه “توسعه راهکارهای تحت وب” در باز-طراحی و راه اندازی “اتاق اخبار” شبکه گستر بر روی سایت این شرکت (newsroom.shabakeh.net)، در مرحله بعد، اقدام به طراحی و تهیه برنامه APP ویژه دستگاه های همراه شد و اکنون نتیجه تلاش این همکاران آماده عرضه و استفاده می باشد.

نسخه اول APP “اتاق اخبار” قابلیت نصب بر روی سیستم های عامل Android و Apple iOS را دارد و آنرا می توان از فروشگاه های رسمی برنامک دو شرکت Google و Apple دریافت و نصب کرد.

“اتاق اخبار” شبکه گستر با ظاهر گرافیکی و جذاب، آخرین رویدادهای حوزه امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران و جهان را در قالب خبرهای روزانه و مقالات علمی و فنی در اختیار علاقمندان این حوزه قرار می دهد. امکانات جستجو نیز فراهم شده است.

تمام مطالب “اتاق اخبار” توسط همکاران شبکه گستر در گروه های تخصصی مختلف تهیه و یا از منابع متعدد جمع آوری و در قالب یک خبر جامع به زبان فارسی منتشر می شوند. هیچیک از مطالب “اتاق اخبار” بازنشر از رسانه های خبری دیگر نمی باشد.

همچین از طریق این APP می توان به فیلم های آموزشی و فنی شبکه گستر نیز دسترسی داشت و آنها را مشاهده نمود. 

برای یافتن APP “اتاق اخبار” در فروشگاه های App Store، عبارت shabakeh gostar را جستجو کنید.

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *