راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی برای تمام محصولات شبکه گستر

شرکت مهندسی شبکه گستر با همکاری و مشارکت مؤسسه آموزشی کهکشان کارگاه های آموزشی برای تمام محصولات خود راه اندازی کرده است. 

کارگاه های آموزش برای محصولات ضدبدافزار McAfee و Bitdefender و همچنین تجهیزات دیواره آتش Sophos بطور مستمر و در بازه های زمانی ثابت برگزار خواهند شد تا علاقمندان به حضور در این دوره ها بتوانند از قبل ثبت نام  و برنامه ریزی نمایند.

سرفصل ها و مباحث آموزشی کارگاه ها با بر اساس دوره های آموزش رسمی شرکتهای مادر و با هماهنگی مؤسسه کهکشان تنظیم گردیده و در برگزاری این دوره ها از تجربیات با ارزش و امکانات منحصربفرد این موسسه آموزشی موفق و معتبر کشور، برخوردار هستیم.

کارگاه های McAfee برای آموزش نصب، تنظیم و راهبری محصولات Device Control ،Endpoint Protection و Data Loss Prevention در چند سطح مختلف برای علاقمندان و کاربران این محصولات سازمانی طراحی و تهیه شده اند.

کارگاه های Sophos نیز به چند بخش تقسیم شده اند که در هر یک، پیکربندی و راهبری قسمتی از امکانات امنیتی این دیواره های آتش آموزش داده می شوند. همچنین در هر فصل، دوره کامل 3 روزه Sophos Certified Engineer برگزار می گردد.

در کارگاه های Bitdefender نصب، تنظیم و راهبری محصولات نسل جدید GravityZone به کاربران این محصولات آموزش داده می شود. شرکت مهندسی شبکه گستر افتخار دارد که تنها مرکز رسمی آموزش Bitdefender در ایران است و تحت نظارت مستقیم شرکت مادر این دوره ها را برگزار می نماید.

به شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی Bitdefender ،McAfee و Sophos گواهینامه مؤسسه آموزشی کهکشان اعطا می شود.

علاوه بر کارگاه های آموزش محصولات، شرکت مهندسی شبکه گستر دوره های آگاه‌سازی مختلفی را نیز بر اساس نیازهای سازمانها و کاربران ایرانی برگزار می کند. از جمله، با توجه به افزایش چشمگیر بدافزارهای از نوع باج افزار، کارگاهی آموزشی با عنوان “گروگان گرفته نشوید!” طراحی و تهیه شده است. هدف از برگزاری این کارگاره، بررسی باج افزارها و ارائه راهکار برای مقابله با این نوع بدافزارها می باشد. 

همچنین در هر فصل، سمیناری تحت عنوان “مروری بر رخدادهای امنیت سایبری” برگزار می شود که به رویدادهای مهم امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران و جهان می پردازد. 

علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره ها، به نشانی events.shabakeh.net مراجعه کرده یا با شماره 42052 (021) گروه خدمات پس از فروش (داخلی 3) تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *