مدیرعامل جدید

بیل گیتس رفت، مدیرعامل جدید آمد

مدیرعامل جدیدبالاخره انتظارها و گمانه زنی ها به سر رسید و روز سه شنبه 15 بهمن ماه شرکت مایکروسافت با انتشار اطلاعیه ای Satya Nadella، یکی از مدیران داخلی مایکروسافت را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی کرد. همچنین اعلام شد که Bill Gates از سمت ریاست هیئت مدیره مایکروسافت کناره گیری کرده و منبعد فقط تحت عنوان بنیانگذار و مشاور فنی به فعالیت خود در مایکروسافت ادامه خواهد داد.

Satya Nadella در حیدرآباد هند به دنیا آمده و تحصیلات دانشگاهی خود را در آمریکا گذرانده است. او که اکنون 46 سال سن دارد، بیش از 22 سال در بخش های مختلف شرکت مایکروسافت کار کرده است. از بزرگترین موفقیت های وی در شرکت مایکروسافت می توان به راه اندازی Bing، جستجوگر مایکروسافت، اشاره کرد. قبل از قبول سمت مدیرعاملی، Satya Nadella هدایت گروه Cloud and Enterprise را بر عهده داشت.  

Nadella در توصیف خود می گوید: همه من را با کنجکاوی و عطشم به یادگیری می شناسند. من بیشتر از آنکه بتوانم بخوانم، کتاب می خرم. من بیشتر از آنکه بتوان در دوره های آموزشی آنلاین شرکت کنم، ثبت نام می کنم. اگر شما هر روز چیز جدیدی یاد نگیرید، شما دیگر نمی توانید کارهای جدید و مفید خلق کنید. خانواده، کنجکاوی و عطش به یادگیری، شخصیت من را تعریف می کنند. 

شرکت مایکروسافت یک نفر خودی را از درون مایکروسافت و با 22 سال سابقه که نشان دهنده وفاداری اوست، انتخاب کرده است.شخصی که مورد پذیرش و قبول مدیران بخش های مختلف اجرایی مایکروسافت است. ولی از طرف دیگر، بسیاری امیدوار بودند که با انتخاب مدیرعامل از بیرون مایکروسافت، نفر جدید قادر به اعمال تغییرات اساسی و بنیادین در این شرکت 40 ساله باشد.

در طول 40 سال فعالیت شرکت مایکروسافت، این شرکت فقط یکبار مدیرعامل عوض کرده بود و اکنون با انتخاب Satya Nadella سومین مدیرعامل را تجربه می کند.  

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *