افتخارات جدید برای Bitdefender

به گزارش شرکت مهندسی شبکه گستر، مؤسسه معتبر AV-Test، نشان “بهترین کارایی” (Best Performance) در سال 2016 را به ضدبدافزار سازمانی Bitdefender اعطا کرده است. Bitdefender این نشان را در نتیجه کسب بالاترین امتیاز از لحاظ اثرگذاری کم بر روی سرعت دستگاه حفاظت‌شده در شش آزمون برگزار شده توسط این مؤسسه در سال 2016 کسب کرده است.

Bitdefender در سال‌های 2015 و 2014 نیز موفق به کسب این نشان از این مؤسسه مستقل ارزیابی‌کننده محصولات ضدبدافزار شده بود.

در آزمون‌های AV-Test محصولات ضدبدافزار در سه بخش حافظت (Protection)، کارایی (Performance) و قابلیت استفاده (Usability) مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که شرکت Bitdefender به‌طور پیوسته امتیازات بالایی در هر سه بخش‌ کسب کرده است. برای نمونه در تمامی آزمون‌های بررسی ضدبدافزارهای سازمانی بر روی سیستم عامل Windows 10 که در سال 2016 توسط این مؤسسه برگزار شد، Bitdefender موفق به کسب امتیاز کامل در هر سه بخش‌ شد.

به گزارش شرکت مهندسی شبکه گستر، مؤسسه AV-Comparatives، دیگر مؤسسه ارزیابی‌کننده مستقل و معتبر نیز در گزارشی به جمع‌بندی آزمون‌های مختلف خود در سال 2016 که بر روی انواع محصولات ضدویروس انجام داده پرداخته است. بر اساس این گزارش، ضدویروس Bitdefender مشترکاً با ضدویروس Kaspersky به ‌عنوان محصول “ممتاز” (Outstanding) در سال 2016 معرفی شده است.

همچنین در بخش “محافظت در دنیای واقعی”  (Real-World Protection) نیز Bitdefender نشان طلایی را از این مؤسسه دریافت کرده و بالاتر از ضدویروس‌هایی نظیر Kaspersky،و Avira و ESET قرار گرفته است. این آزمون یکی از آزمون‌های مهم AV-Comparatives به شمار می‌آید. در این آزمون از تمام امکانات و قابلیت‌های ضدویروس برای مقابله با انواع تهدیدات، مشابه آنچه که هر روز در دنیای واقعی رخ می‌دهد، استفاده می‌شود. ضدویروس‌ها باید بدون نیاز به دخالت مکرر کاربر و با حداقل درصد خطا، عملکرد مناسبی نشان دهند. 

در بخش های “شناسایی بدافزار” و “خطا در شناسایی” نیز Bitdefener موفق به دریافت نشان‌های “نقره ای” شده است. 

شرکت Bitdefender در سال 2001 میلادی در کشور رومانی تاسیس شد و در زمانی اندک، به یکی از سـازندگان مطرح نـرم‌افـزارهای ضد ویـروس تبدیل شـد. شرکت Bitdefender سـازنـده یکی از سـریع‌ترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای ضدبدافزار در دنیا است.

محصولات متنوع Bitdefender صدها میلیون کاربر خانگی و سازمانی را در اقصی نقاط جهان در برابر تهدیدات سایبری محافظت می‌کنند. محصولات Bitdefender توسط نمایندگان محلی این شرکت در بیش از 200 کشور دنیا توزیع و پشتیبانی می‌شوند.

شرکت‌های متعددی از جمله  F-Secure، و GData، و Qihoo، و Bullguard، و eScan و IBM از فناوری‌های Bitdefender در شناسایی بدافزارها بهره می‌گیرند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *